Direktlänk till inlägg 15 juli 2013

Hej!

Av Johan Pettersson - 15 juli 2013 17:10

Hej jag heter Johan och är 19 år och jag är faktiskt gay jag är verkligen stolt över mig själv. För jag vågar gå ut med det, jag har en bror och en pappa och en styv mamma, min apdoptions mamma gick bort föronen 3 år sen!! Men jag är nöjd med
Mitt liv jag bor i Torsby under loverna och är i Karlstad annars. Jag går i en dans skola och jag är nöjd med det :-) men men jag ska faktiskt lägga upp liten video lite längre fram och lite bilder med.! Men jag hoppas det var allt ni ville veta! Puss på er älskar er
mina läsare.!! <3 ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan Pettersson - 13 augusti 2013 00:54

Det ska bli skönt attila till Karlstad och skolan och träffa sina vänner igen.. Min sommarlov har inte varit så värst bra.. Från början gick ju allt jag hade planerat men sen gick det åt skogen!! Den smartaste tjejen jag trodde hon var men tydligen ...

Av Johan Pettersson - 23 juli 2013 23:36


Jag ber mycket om förlåtelse av att iinte Ha skrivit nåt men jag har mycket att tänka på just nu och har mycket att Göta.. Men men jag mår bra och jag lever. Men jag ska försöka tänka på körkortet och läsa på så jag har inte mycket tid. Just nu ser m...

Av Johan Pettersson - 21 juli 2013 16:17


Japp då är man påväg till och ska fika med dom bästa och ska snart äta mat tror jag detta kommer bli sent för mig. Kommer hända mycket idag tror jag, som jag ska hitta på. Ska åka runt i en bil med mina kompisar och sen ska vi väll hitta på nåt annat...

Av Johan Pettersson - 20 juli 2013 13:51

Var vaken hela natten med mina två bästa vänner, jag hade inte sovit så bra inatt för vissa har ju druckit för mycket.! Då blev det hångel och lite mer.. Jag är trött och behöver en chilled latte, det ska jag köpa när jag kommer ner till stan och jag...

Av Johan Pettersson - 18 juli 2013 16:48


Jaaa då har man kommit hem från Malung på dansbandsveckan och jag ska duscha och gör mig i ordning ska till Karlstad och sova över hos min kompis. Det ska bli jättekul att träffa henne igen. För jag var hos henne innan sommarlovet och just nu är det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards