Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Johan Pettersson - 13 augusti 2013 00:54

Det ska bli skönt attila till Karlstad och skolan och träffa sina vänner igen.. Min sommarlov har inte varit så värst bra.. Från början gick ju allt jag hade planerat men sen gick det åt skogen!! Den smartaste
tjejen jag trodde hon var men tydligen kunde inte hon höra mitt rop nej, hon hade tydligen sagt att jag ville bli gungande när jag låg i gungan..! Jag sa släpp av mig sa jag till hon och hennes pojkvän!! Men dom hörde inte, jag kom med foten emellan gungan och plattformen två gånger och fick försöka få någon att hämta mig där jag var!. Men jag försökte och tills slut fick min mosters vän hämta mig och köra mig till sjukhuset.! Jag och min moster satt där inne och väntade jag var alldeles svullen i vaden och foten och det gjorde föebannade ont.! Men senare på dagen ska jag till sjukhuset och ta bort mitt gips det ska bli så skönt att få klia sitt ben igen..! Iallafall jag är iallafall jättenöjd med mitt
Sommarlov har varit i Estland tillkomst där jag föddes och fick se barnhemmet och där mamma och pappa fick vänta för att hämta mig och min riktiga bror.! Vi fick se allt från gamla stan till nya stan, till djur och småbarn. Jag är jättenöjd och jag heter inte igentligen johan..! Men här får ni lite bilder ifrån Estland och mitt gips som ska av under senare av dagen!! Puss alla mina kära små läsare!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards